Conferința pentru promovarea proiectului

Conferința pentru promovarea proiectului ”Sistemul Informatic Integrat al Învățământului din România” va avea loc pe data de 11 iunie 2014 la Universitatea Politehnică din București, Amfiteatru AN010 ”Radu Voinea”.

AGENDA CONFERINȚEI DE PROMOVARE A PROIECTULUI
"Sistemul Informatic Integrat al Învăţământului din România"
BUCUREȘTI, 10 - 12 IUNIE 2014

Ziua 1 – Marţi, 10.06.2014

14.00-19.00

  • Sosirea şi cazarea participanţilor; activităţi administrative

19.00-21.00

  • Cină

Ziua 2 – Miercuri, 11.06.2014

07.30 – 08.30

  • Mic dejun

09.00 - 10.00

  • Înscrierea participanților

10.00 - 10.30

  • Deschiderea lucrărilor conferinței, dl. Tiberiu Velter, manager de proiect – MEN-UMPFE, director

  • Cuvânt de deschidere adresat participantilor din partea:

  • Doamnei Senator Ecaterina Andronescu, Parlamentul României
    Domnului  Ministru Remus Pricopie, Ministerul Educației Naționale, Guvernul României

10.30 – 11.00

  • Concordanța obiectivelor Ministerului Educației Naționale cu obiectivele SIIIR – dl. Daniel Bojte, consilier MEN

11.00 – 11.30

  • Prezentarea activităţilor realizate în cadrul proiectului, dl. Alexandru Popa, manager de proiect adjunct SIIIR

11.30 – 11.45

  • Pauză

11.45 – 12.15

  • Prezentarea procesului de instruire a grupului ţintă, dl. Emil Dragomirescu, coordonator instruire SIIIR

12.15 – 13.00

  • Revizuirea Sistemului Naţional de Indicatori pentru Educaţie în contextul obiectivelor proiectului, dl. Ciprian Fartuşnic, director general Institutul de Științe ale Educației

13.00 – 14.00

  • Pauză

14.00 – 16.00

  • Atelier de lucru "Dezvoltarea și aplicarea noului Sistem Naţional de Indicatori pentru Educaţie"
    Moderatori:  Ciprian Fartușnic, Magdalena Balica, Irina Horga, Mihaela Jigău

16.00 – 17.00

  • Atelier de lucru "Aplicaţii dezvoltate în proiectul SIIIR"
    Moderatori:  Florin Popescu,  Valentin Bucur,  Călin Murăşan

19.00 – 21.00

  • Cină

Ziua 3 – Joi, 12.06.2014

8.00 -10.00

  • Mic dejun

10.00-12.00

  • Plecarea participanţilor